Academic writing - How does it work? [Module 4] veröffentlicht unter einer 
info_outline

Allg. Informationen

Titel

Academic writing - How does it work? [Module 4]

Beschreibung

The PlagStop.nrw project has developed ten digital self-study modules to prevent plagiarism in student work. The learning objectives of the modules are the acquisition of basic knowledge in the field of scientific work and basic knowledge of plagiarism prevention. Although the modules are designed in a logical thematic order, they can be used individually or in a different order. This self-study module covers the following topics: - What is science? - Academic writing in the context of higher education - Quality criteria for academic work and good academic practice - Differences between qualitative and quantitative research

Stichworte

  • Plagiatsprävention
  • Selbstlerneinheit
  • Selbstlernmodul
  • H5P
  • PlagStop.nrw

Feste Schlagwörter

  • Plagiat
  • Wissenschaftliches Arbeiten (Wissenschaftliche Arbeitstechnik, Wissenschaftliche Arbeit)
  • Wissenschaftlicher Text (Wissenschaftliche Texte, Wissenschaftliche Abhandlung)
  • Gute wissenschaftliche Praxis

Materialart

  • Arbeitsmaterial

Fach- und Sachgebiet

  • Fachübergreifend

Dateiname

V1.4_Academic writing - How does it work_V1.h5p

Sprache(n)

  • Englisch

zuletzt geändert

28. Mai 2024, 11:52

erstellt

28. Mai 2024, 09:33

Dateigröße

7,3 MB

Id

d202ded4-1170-437f-bb89-790ad2998367

Lizenz & Beteiligte

Lizenz

CC-BY-SA (4.0)
Creative Commons
Autor*in muss genannt werden. Bearbeitung erlaubt, wenn es unter gleichen Bedingungen weitergegeben wird.
Mitarbeitende am Material

Autor

  • Ute Schlüter-KöchlingProfil öffnen
  • Erhan Şimşek
  • Sven Bordach
  • Lara Dagli-Yalcinkaya
  • Nina Deleiter
  • Maik PoetzschProfil öffnen
  • Jane SchallerProfil öffnen
Mitarbeitende an Metadaten

Ersteller*in

  • person
    Jane Kerrin Schaller
Quellangabe (text)

Kommentare

Beziehungen & Versionen

Verwendet in

keyboard_arrow_right1 weitere Materialien gehören dazu
  • Information for the Instructors.pdf
  • Alle ansehen und herunterladenopen_in_new