Reasons for and implications of plagiarism - Why does plagiarism occur and what are its implications? [Module 2] veröffentlicht unter einer 
info_outline

Allg. Informationen

Titel

Reasons for and implications of plagiarism - Why does plagiarism occur and what are its implications? [Module 2]

Beschreibung

The PlagStop.nrw project has developed ten digital self-study modules to prevent plagiarism in student work. The learning objectives of the modules are the acquisition of basic knowledge in the field of scientific work and basic knowledge of plagiarism prevention. Although the modules are designed in a logical thematic order, they can be used individually or in a different order. This self-study module covers the following topics: - How plagiarism occurs - The social impact of publicly discussed cases of plagiarism

Stichworte

  • Plagiatsprävention
  • Selbstlerneinheit
  • Selbstlernmodul
  • H5P
  • PlagStop.nrw
  • Plagiarism
  • Plagiarism prevention
  • Self-study unit
  • Self-study module
  • Academic writing (Academic work technique, Academic work)
  • Academic text (academic texts, Scientific paper)
  • Good academic practice

Feste Schlagwörter

  • Plagiat
  • Wissenschaftliches Arbeiten (Wissenschaftliche Arbeitstechnik, Wissenschaftliche Arbeit)
  • Gute wissenschaftliche Praxis
  • Wissenschaftlicher Text (Wissenschaftliche Texte, Wissenschaftliche Abhandlung)

Materialart

  • Arbeitsmaterial

Fach- und Sachgebiet

  • Fachübergreifend

Dateiname

V1.1 (JS)_Reasons for and implications of plagiarism - Why does plagiarism occur and what are its implications.h5p

Sprache(n)

  • Englisch

Institutionen

  • Hochschule Niederrhein
  • Hochschule Hamm-Lippstadt
  • Universität Duisburg-Essen
  • Universität zu Köln
  • Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf
  • FH Münster
  • Fachhochschule Dortmund

zuletzt geändert

9. Juli 2024, 08:05

erstellt

28. Mai 2024, 09:21

Dateigröße

7,6 MB

Id

9bca94d1-fc75-4d21-9cf6-11b6aa89ae6c

Lizenz & Beteiligte

Lizenz

CC-BY-SA (4.0)
Creative Commons
Autor*in muss genannt werden. Bearbeitung erlaubt, wenn es unter gleichen Bedingungen weitergegeben wird.
Mitarbeitende am Material

Autor

  • Ute Schlüter-KöchlingProfil öffnen
  • Erhan Şimşek
  • Sven Bordach
  • Lara Dagli-Yalcinkaya
  • Nina Deleiter
  • Maik PoetzschProfil öffnen
  • Jane SchallerProfil öffnen
Mitarbeitende an Metadaten

Ersteller*in

  • person
    Jane Kerrin Schaller
Quellangabe (text)

Kommentare

Beziehungen & Versionen

Verwendet in

keyboard_arrow_right1 weitere Materialien gehören dazu
  • Information for the Instructors.pdf
  • Alle ansehen und herunterladenopen_in_new